Рішення чергового засідання виконавчокого комітету від 20.12.2016

 Дата публікації: 23.12.2016р.

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня 2016 року  №    137                                                                                                                                                                   

      м.Перечин                                     

                               

 Про надання матеріальної

 допомоги малозабезпеченим

 верствам   населення в м. Перечин

 

         

 Документу надано статус « Конфіденційний « згідно статей 11, 21  Закону України « Про інформацію» та він не підлягає оприлюдненню, бо містить конфіденційну інформацію ( інформацію про особу ).

Збирання , зберігання, використання та поширення інформації про особу, без її попередньої згоди, крім випадків, визначених законом, забороняється.                 

( офіційне тлумачення див. в Рішенні Конституційного Суду України № 5 – зп від 30.10.97)

 

    

 

Міський голова                                                                     І.М. Погоріляк

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

Від  20 грудня 2016 року  №   138                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             м.Перечин

 
 Про присвоєння об’єктам
містобудування поштової адреси
            На підставі  підпункту 10 пункту б) статті 30 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ”, у зв’язку з упорядкуванням поштової адреси, розглянувши заяви громадян, про присвоєння поштової адреси об’єктам містобудування, що розташовані в місті Перечин, та долучені до заяв документи, виконком міської ради 
 
В И Р І Ш И В :
  1. У зв’язку з упорядкуванням поштової адреси та розглянувши заяву жителя м. Ужгород, вул. В. Гуци, 10/24 Лізанець Петра Михайловича, взявши до уваги технічний паспорт (інвентаризаційний номер справи № 3/29 від 16.11.2016 р. на гараж, що знаходиться за адресою м. Перечин,                 пл. Незалежності (50 років Жовтня), присвоїти окрему поштову адресу гаражу: м. Перечин, пл. Незалежності, 17 – Г.
  2. У зв’язку з упорядкуванням поштової адреси, розглянувши заяву жительки м. Перечин, вул. Ужгородська, 10/1 Кузнєцової Оксани Андріївни, взявши до уваги технічний паспорт (інвентаризаційний номер справи 1/622 від 15.11.2016 р.) на житловий будинок, співвласником якого являється заявниця, і який знаходиться за адресою м. Перечин, вул. Ужгородська,10/1, присвоїти нову поштову адресу житловому будинку, що включає в себе 2-ох квартирний житловий будинок, сарай і вбиральню, а саме: м. Перечин, вул. Ужгородська, 10 А.
  3. У зв’язку з упорядкуванням поштової адреси, розглянувши заяву жителя м. Перечин, вул. Ужгородська, 10/2 Кузьми Василя Івановича, взявши до уваги технічний паспорт (інвентаризаційний номер справи 53 від 16.11.2016 р.) на житлове приміщення - будинок, власником якого являється заявник, і який знаходиться за адресою м. Перечин, вул. Ужгородська,10/2, присвоїти нову поштову адресу житловому будинку, що включає в себе 2-ох квартирний житловий будинок, сарай і вбиральню, а саме: м. Перечин, вул. Ужгородська, 10.

 

Міський голова                                                                         І.М. Погоріляк

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  20 грудня 2016 року № 139

м. Перечин

 

Про  затвердження акту

обстеження зелених насаджень

 

         Відповідно до п. 1 частини 6, статті 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з необхідністю впорядкування земельних площ на території міста Перечин, враховуючи, що зелені насадження знаходяться в аварійно – небезпечному стані, розглянувши акт обстеження зелених насаджень від 30 листопада 2016 року виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Затвердити акт № 11 від 30 листопада 2016 року про обстеження зелених насаджень, у зв’язку із впорядкуванням земельних площ та територій ( додається).
  2. Дати дозвіл на зрізання 2 туй, 1 берези  та 1 липи  на території м. Перечин по вул. Ужанська, 30/14 П,по вул. Ужгородська,77 та на пл. Народній.

 

 

  

Міський голова                                                                      І.М. Погоріляк

 

 

  

«Погоджую»

Перечинський міський голова

_____________ І.М Погоріляк

«30» листопада 2016 р.

 

АКТ № 11

обстеження зелених насаджень ( дерев, чагарників, газонів, парків,

лісопарків, насаджень санітарно – захисних зон),

що підлягають знесенню

чи пересаджуванню у зв’язку із забудовою

та впорядкуванням земельних площ та територій

 

 

м. Перечин                                                                                                                       «30» листопада 2016 р.

 

комісія у складі:

- голови комісії: Крижановської Л.Ю. – заступника Перечинського міського голови з виконавчої роботи

членів комісії:

- Гафіянич Є.М. – керуючої справами виконавчого комітету

- Бабич С.М. – спеціаліста з питань житлово – комунального господарства,

оглянула зелені насадження за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 30/14 П, по вул. Ужгородська, 77 та на пл. Народній.

      Коронування та зрізання зелених насаджень пов’язано із тим, що вони створюють загрозу для людей та будівель.

 

Зелені насадження , що підлягають видаленню та обрізанню:

з/п

Вид зелених насаджень

(порода)

Діаметр стовбура

на висоті 1,3 м від землі

 

К-ть (шт)

 

Висота

(м)

Якісний стан

( хороший, задовільний, незадові-льний)

Примітка (підлягає пересаджу-ванню, зрізуванню, обрізанню)

 

1.

 

Липа

 

 

≈3

 

1

 

 

≈ 25

 

 

незадовільний

 

обрізання

 

2.

 

Береза

 

≈4

 

1

 

≈ 15

 

незадовільний

 

зрізання

 

3.

 

Туя

 

≈30

 

2

 

≈ 3

 

незадовільний

 

зрізання

 

Разом підлягають зрізанню:  4 дерева.

 

 

 

ВИСНОВКИ КОМІСІЇ:

    Необхідно зрізати 2 туї, 1 березу та 1 липу , у зв’язку з тим, що вони знаходяться в аварійно – небезпечному стані, і в майбутньому можуть зашкодити життю людей та житловим будівлям

 

Голова комісії – Крижановська Л.Ю.   _____________

Члени комісії:

  1. Гафіянич Є.М. ____________
  2. Бабич С.М. ____________

 

  

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня 2016 року №  140                                                              

                                                                                                                                                                                             

       м.Перечин

 

Про  погодження режиму роботи

 господарюючого суб’єкту

 

 Керуючись  п.4 ч.б ст. 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши заяви фізичних осіб – підприємців Рейпаші Еріки Ернестівни та Павлика Олександра Володимировича,  долучені до них документи та матеріали, виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. 1. Погодити режим роботи господарюючого суб’єкта - центру надання СПА – процедур «Білосніжка» фізичній особі - підприємцю Рейпаші Еріці, жительці с. Зарічево, вул. Зарічево, 6 в орендованому приміщенні, що знаходиться за адресою м. Перечин, вул. Ужгородська, 13/1:

           -   з вівторка по неділю з 10.00 до 19.00.

           -  санітарна година – щопонеділка

           - обідня перерва з 1400 - 1500

  1. Погодити режим роботи господарюючого суб’єкта – магазину з продажу будівельно – господарських товарів фізичній особі – підприємцю Павлик Олександру, жителю смт. Великий Березний, вул. Першотравнева, 15/7 у власному приміщенні, що знаходиться за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 10:

           -   з понеділка по п’ятницю з 900 до 1700

           -  субота з 900 -1300

           - неділя - вихідний

           - санітарна година – щопонеділка з 1200 -1300

  1. 3. Зобов’язати вищеназваного господарюючого суб’єкта виконувати вимоги Правил з питань благоустрою території міста Перечин, забезпечення в ньому чистоти і порядку та  належної технічної укріпленості зазначених приміщень.

 

 

Міський голова                                                                І.М. Погоріляк

                                                                                      

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня 2016 року  №    141                                                                                                                             

        м.Перечин

 

Про надання пільгового кредиту

          

     Розглянувши заяву Бреньо Любов Василівни, жительки м. Перечин, вул. Ужгородська, 39/36,  на підставі ст.30 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

                                             

В И Р І Ш И В:

 

  1. Клопотати перед обласним Фондом інвестиційних об’єктів соціальної сфери та промисловості щодо надання пільгового кредиту гр. Бреньо Л.В. , що проживає за адресою м. Перечин, вул. Ужгородська, 39/36 у сумі 30 (тридцять) тис. гривень на закупівлю зовнішніх вікон.

 

 

 

Міський голова                                                             І.М. Погоріляк

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня  2016 року  №   142                                                                                                  

        м.Перечин

 

Про надання дозволу на розміщення

пересувних дитячих атракціонів

 

             Згідно норм підпункту 3 пункту б) частини 1 статті 38 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяву ФОП Лавер Ренати Василівни щодо надання дозволу  на розміщення пересувних дитячих атракціонів на території міста, виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В :

 

  1. Надати дозвіл ФОП Лавер Р.В. на розміщення пересувних дитячих атракціонів під час проведення різдвяного фестивалю Перечинські колядки з 07.01. 2017 р. по 08.01.2017 р.
  2. Місця розміщення пересувних дитячих атракціонів по м. Перечин погодити із заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів Крижановською Л.Ю.
  3. Відповідальній за проведення названих заходів Лавер Р.В. забезпечити дотримання громадського порядку та безпеки відвідувачів під час організації та проведення атракціонів.

 

  

 

 

Міський голова                                                                   І.М Погоріляк                                                                         

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  20 грудня 2016 року  № 143                                     

м.Перечин

 
Про внесення змін до рішення
виконавчого комітету від 21.01.2016 р. № 1
« Про присвоєння об’єктам
містобудування поштової адреси»

 

            На підставі  підпункту 10 пункту б) статті 30 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ”, у зв’язку з упорядкуванням поштових адрес об’єктам містобудування, що розташовані в місті Перечин, виконком міської ради 
 
В И Р І Ш И В :

 

  1. Внести зміни у рішення виконавчого комітету від 21.01.2016 року « Про присвоєння об’єктам містобудування поштової  адреси», а саме викласти у такій редакції:

 

  1. У зв’язку з упорядкуванням поштової адреси, розглянувши заяву гр. Малик Марії Іванівни, жит. м. Перечин,вул. ак. Корольова,5/7, взявши до уваги технічний паспорт( номер інвентаризаційної справи № 2139 від 29.12.2015 р.) на будинковолодіння, присвоїти окрему поштову адресу житловому будинку, що знаходиться за адресою м. Перечин, вул. Вулшава, 8 А. 

 

 

 

 

Міський голова                                                                      І.М. Погоріляк

 

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня 2016 року  №   144                                                                                                                                                                                       

      м.Перечин                                     

                               

Про внесення змін до рішення

виконавчого комітету від 18.02.2016 р. № 14

«Про створення комісії з питань

приймання відомчого житлового

фонду в комунальну власність»

 

      З метою забезпечення ефективності розгляду питань, пов’язаних із прийняттям-передачею до комунальної власності міської територіальної громади житлового фонду та об’єктів інфраструктури, згідно зі статтею 6 Закону України „Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності”, пунктами 5, 6 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебуває у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 листопада 1995 року № 891, Положенням про порядок передачі об’єктів права державної, комунальної власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 вересня 1998 року № 1482, керуючись підпунктом 1 пункту „а” статті 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та у зв’язку зі змінами у персональному складі комісії, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

 

  1. Внести зміни у склад комісії з питань приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність та викласти у наступній редакції:
    1. Крижановська Л.Ю. – заступник міського голови з  питань діяльності виконавчих органів.
    2. Сікора Р.З. – провідний спеціаліст з питань регуляторної політики, юрист міської ради.
    3. Бабич С.М. – спеціаліст з питань житлово – комунального господарства.
    4. Герзанич В.І. – начальник КП «Комунальник»
    5. Мурін О.С. – начальник юридично – адміністративного відділу ТДВ «Перечинський ЛХК»
    6. Рудовол Г.В. – головний інженер ТДВ «Перечинський ЛХК»
    7. Попович Я.П. – завідувач відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності міської ради.
    8. Пйоса В.М. – головний бухгалтер КП «Комунальник».             

 

   Міський голова                                                                    І.М. Погоріляк

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

 Від 20 грудня 2016 року  №   145                                                                                                                                                                                                                                                                    

        м.Перечин

 

Про затвердження заходів

щодо співробітництва

між Перечинською міською  радою та

органами місцевого самоврядування

партнерських міст

Словаччини, Польщі, Угорщини, Сербії

 

       Відповідно до ст.35 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою виконання повноважень, впровадження  положень, викладених  в угодах  про співпрацю між містами-побратимами Словаччини м.Гуменне, м.Собранце,  о.Коромля а околіє, о.Дрієніца, Польщі – м.Глогов Малопольський, м.Сянок, м. Гміна Лежайськ, Угорщини – м. Мартфю,          м. Нодьечет, Сербії – Рускі Керестур по здійсненню проектів щодо розвитку умов для безпосередньої економічної співпраці в сфері соціальних відносин , культури, освіти та  спорту , виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Створити організаційний комітет по налагодженню контактів між представниками територіальних громад партнерських міст, з метою здійснення заходів щодо транскордонного співробітництва в сфері місцевого самоврядування , згідно додатку до рішення (додається додаток №1).
  2. Затвердити заходи щодо співробітництва між Перечинською міською радою та органами місцевого самоврядування партнерських міст   Словаччини, Польщі, Угорщини, Сербії (додається додаток №2)
  3. Організаційному комітету надати повноваження щодо здійснення вказаних заходів , у відповідності до чинного законодавства.
  4. Визнати таким, що втратило чинність: Рішення виконавчого комітету Перечинської міської ради від 27 липня 2011 року № 43 «Про затвердження заходів щодо співробітництва між Перечинською міською радою та органами місцевого самоврядування партнерських міст Словаччини, Польші, Угорщини».

 

 Міський голова                                                                 І.М. Погоріляк

Додаток №1

до рішення

виконавчого комітету

від 20.12.2016 року № 145

 

 

С К Л А Д

організаційного комітету

по налагодженню контактів

між представниками територіальних

громад партнерських міст

 

1.Погоріляк Іван Михайлович - міський голова;

2.Вовканич – Белеканич Олеся Юріївна – секретар міської ради;

3.Крижановська Любов Юріївна - заступник міського голови –з питань діяльності виконавчих органів;

4.Гафіянич Євгенія Михайлівна – керуюча справами виконкому ;

5.Белей Світлана Василівна – провідний спеціаліст з питань інформаційно – комп’ютерного набору;

6.Годована Вероніка Миколаївна – депутат міської ради;

7.Гунка Федір Федорович – депутат міської ради;

8.Баєв Євгеній Олександрович – депутат міської ради ;

9.Барник Михайло Іванович – депутат міської ради;

10.Шейко Дмитро Юрійович – депутат міської ради ;                     

11.Шинкарчук Ярослав Іванович -    депутат міської ради;

12.Попов Сергій Анатолійович – депутат міської ради;

13.Яцик Рената Юліївна -  спеціаліст ІІ категорії з питань ведення діловодства;

  1. Кравець Віталій Володимирович – депутат районної ради;
  2. Борис Олеся Володимирівна – головний спеціаліст з питань реєстраційного обліку громадян;

16.Ярема Владислав Васильович – член міського спортивного клубу «Карпати» ;

  1. Бреньо Любов Василівна – державний реєстратор Перечинської міської ради;
  2. Тирпак Іванна Владиславівна - спеціаліст з питань міжнародних відносин, інвестицій та туризму міської ради ;
  3. Сікора Ростислав Зіновійович – провідний спеціаліст з питань регуляторної політики, юрист Перечинської міської ради;

20.Готра Іванна Володимирівна – спеціаліст І категорії, юрист - землевпорядник;

 

 

Керуюча справами                                                                   Є.М. Гафіянич

 

Додаток №2

до рішення

виконавчого комітету

від 20.12.2016 року №  145

 

ЗАХОДИ

по налагодженню контактів

між представниками територіальних

громад партнерських міст

 

1.Налагодження контактів між представниками територіальних громад партнерських міст Словаччини, Польщі, Угорщини, Сербії:

- організація поїздок по обміну досвідом у сфері функціонування місцевих самоврядувань;

- налагодження особистих  контактів між представниками влади, територіальної громади, депутатами, громадськими організаціями та активістами .

- сприяння та надання допомоги при вирішенні питань при  оформленні документів для отримання шенгенвіз.

2.Обмін молоддю і шкільне партнерство:

- налагодження  контактів та зв’язків між школами, гімназіями і молоддю;

- проведення спільних масових заходів шкільної молоді, в т.ч. дитячих фестивалів, театралізованих свят та ін.  ;

- здійснення заходів щодо організації відпочинку учнів  під час шкільних канікул, шляхом проживання їх в  сім’ях  та оздоровчих молодіжних таборах.

3.Культуний обмін і спортивні контакти:

- обмін спортивних колективів, культурно-мистецької творчості з метою участі на регіональних фестивалях, спортивних змаганнях, пропагування історії та культури, що стосується всіх партнерських міст;

- сприяння співпраці та об’єднанню релігійних громад партнерських міст під час важливих релігійних заходів;

4.Зовнішньо-економічна діяльність:

- написання та впровадження спільних проектів щодо розвитку та покращення соціальної інфраструктури громад;      

- налагодження  взаємних  господарських  контактів між приватними підприємцями всіх партнерських міст;

- створення сприятливих умов для залучення інвестицій в економіку і соціальну сферу міста;

5.Міжособисті контакти серед  жителів партнерських міст:

-  організація комплексу заходів по створенню та діяльності  товариств, груп, організацій  на базі спільних зацікавлень , що носять родинний, культурно-освітній та релігійний характер.

 

 

Керуюча справами                                                             Є.М. Гафіянич

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня 2016 року  № 146                                                                                                                                                                                                                                                                      

        м.Перечин

 

Про створення комісії щодо запобігання та

виявлення корупції у виконавчих

органах Перечинської міської ради

 

     Відповідно до розділу V Закону України «Про запобігання корупції», на виконання рішення 9 сесії Перечинської міської ради від  24 листопада 2016 року №228 м.Перечин «Про затвердження Положення про комісію щодо запобігання та виявлення корупції у виконавчих органах Перечинської міської ради», виконавчий комітет

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити персональний склад комісії щодо запобігання та виявлення корупції у виконавчих органах Перечинської міської ради, а саме:

 

  • Вовканич – Белеканич О.Ю. – секретар міської ради, голова комісії;
  • Гафіянич Є.М. – керуюча справами виконавчого комітету Ппречинської міської ради;
  • Сікора Р.З. – провідний спеціаліст з питань регуляторної політики, юрист міської ради;
  • Попович Я.П. – завідувач відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності Перечинської міської ради;
  • Герич Н.М. – провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову комісії, секретаря Перечинської міської ради О.Ю. Вовканич – Белеканич.

 

 

 

Міський голова                                                                         І.М. Погоріляк

 

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від 20 грудня 2016 року  № 147                                                                                                                                                                                      

      м.Перечин                                      

                               

Про визнання рішення виконавчого

комітету Перечинської міської ради

від  19 квітня 2016 року №44

«Про видачу дублікату свідоцтва про

право власності на нерухоме майно

за  адресою: м. Перечин, вул. Ужгородська

(Жовтнева),39/32 таким, що втратило чинність

     Керуючись ст.30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Визнати рішення виконавчого комітету від 19 квітня 2016 року № 44 «Про видачу дублікату свідоцтва про право власності на нерухоме майно за  адресою: м. Перечин, вул. Ужгородська (Жовтнева),39/32» таким, що втратило чинність, у зв’язку з тим, що заявнику Кобі Василю Федоровичу відпала потреба у видачі дублікату свідоцтва про право власності на квартиру за адресою: м. Перечин, вул. Ужгородська (Жовтнева) 39/32, оскільки було знайдено оригінал відповідного свідоцтва про право власності.

 

 

  Міський голова                                                    І.М. Погоріляк                       

 

 

 

 

 

  

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня 2016 року №   148                                                             

м.Перечин

 

Про  надання дозволу на

модернізацію водоймища

фермерського господарства

«Старий мельник»

 

 Керуючись  п.4 ч.б ст. 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши заяву Мельник В.М., виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Дати дозвіл на модернізацію водоймища для вирощування водоплавної птиці на землях фермерського господарства «Старий мельник».

 

 

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                  І.М. Погоріляк

 

 

.

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

                                                                                        

від 20 грудня  2016 року №  149                                                                                                                                                                                                                         

        м. Перечин

 

Про упорядкування благоустрою

біля ДНЗ «Веселка»

 

           Відповідно до пп. 4 та пп. 71 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  п.2.2.13 «Правил з питань благоустрою території м.Перечин, забезпечення в ньому чистоти і порядку» затвердженого рішенням Перечинської міської ради від 21.04.2016 р. №93, Закону України  ”Про основи містобудування”, Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", ст.6 Закону України «Про дорожній рух», взявши до уваги Державні будівельні норми ДБН 360-92, заяви жителів м. Перечин, з метою упорядкування благоустрою в м. Перечин біля ДНЗ «Веселка» та впорядкування руху автотранспорту, виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В :

 

  1. Надати дозвіл на встановлення відкритого майданчика паркування (в кількості 6 місць), призначених для тимчасового зберігання легкових автомобілів біля ДНЗ «Веселка», що знаходиться за адресою: м.Перечин, вул. Ужгородська, 63.
  2. Завідуючій ДНЗ «Веселка» забезпечити доступ для в’їзду та виїзду до майданчика паркування, що знаходиться біля ДНЗ «Веселка», автотранспорту батьків дітей, які навчаються в даному дитсадку кожного робочого дня зранку з 07:00 год. до 09:00 год. та ввечері з 17:00 год. до 19:00 год.
  3. Завідуючій ДНЗ «Веселка» забезпечити безперешкодний проїзд автомобілів швидкої допомоги, пожежної охорони, правоохоронних органів та інших транспортних засобів спеціального призначення на території ДНЗ «Веселка» під час виконання службових обов'язків.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Крижановську Л.Ю.

 

Міський голова                                                                  І.М. Погоріляк

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  20 грудня 2016 року  №    150                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            м.Перечин

                                           

Про затвердження порядку передачі

житлового комплексу територіальної громади

або його частини з балансу  КП «Комунальник»

на баланс об’єднання співвласників багатоквартирного

будинку

 

         З метою вдосконалення  механізму передачі з балансу  колишнього  балансоутримувача  на баланс об’єднання співвласників багатоквартирного будинку,керуючись Законом України від 29.11.2001р. №2866-III «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку»,постановою Кабінету Міністрів України № 1521 від 11.10.2002 року «Про реалізацію Закону України «Про об’єднання співвласників  багатоквартирного будинку” ,виконавчий  комітет  міської ради

 

 

В И Р І Ш И В:

 

1.Затвердити Порядок передачі житлового комплексу або його частини з балансу балансоутримувача  КП «Комунальник» на баланс об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (Додається).

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Л.Ю. Крижановську.

 

 

 

Міський голова                                                                      І.М. Погоріляк

 

                                 

 

 

 Додаток № 1  до рішення 

                                                                                                             виконкому Перечинської  міської ради 

                                                                                       від  20 грудня 2016 року № 150

 

Порядок

передачі житлового комплексу або його частини

з балансу балансоутримувача          

КП «Комунальник» на   баланс об'єднання

співвласників багатоквартирного будинку

 

 

  1.  Відповідно     до   Закону    України     від  29.11.2001р.    № 2866-ІІІ     “ Про   об'єднання      співвласників     багатоквартирного        будинку”      загальні    збори   об’єднання  приймають  рішення  щодо  приймання  житлового  комплексу  на   баланс    об’єднанням      співвласників     багатоквартирного      будинку     (надалі   -  об’єднання,  ОСББ),  яке  оформляється  протоколом  зборів             (Додаток  № 1)  із   зазначенням  прізвища  голосуючого,  його  особистого  підпису  та  результату  голосування “за” чи “проти”.  

 

  1.  На  підставі  рішення  загальних  зборів,  голова  об’єднання  звертається  до  виконавчого  комітету  міської  ради  з  проханням  передати  житловий  комплекс   на  баланс   об’єднанню   (Додаток  № 2).  До  заяви  додаються  копії  наступних  документів: 

      -   Статут об’єднання; 

      -  Протокол     загальних     зборів   мешканців     з  вирішенням      зазначеного  питання; 

      -   Наказ голови об’єднання про створення комісії по прийому житлового комплексу; 

      -   Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; 

 

  1.  Спеціаліст з питань житлово-комунального господарства (надалі  ЖКГ) міської   ради   на  

підставі  резолюції  міського  голови  виносить  на  розгляд  виконкому  проект  рішення   про   передачу   житлового   будинку    або   його   частини    на   баланс  об’єднанню, яке затверджується виконавчим комітетом міської ради. 

 

  1.  Відповідно до “Порядку передачі житлового комплексу або його частини  з  балансу  на  баланс”  затвердженого  Постановою  Кабінету  Міністрів  України  від 11.10.2002р. № 1521 для прийому-передачі житлового комплексу на  баланс  об’єднанню,     видається розпорядження міського голови,   яким    затверджується   склад   комісії із представників      попереднього   балансоутримувача       (КП «Комунальник)   та   об’єднання. Очолює     комісію  представник  приймаючої  сторони          (голова  об’єднання або  інша  особа,  яка  затверджена відповідним наказом). 

 

  1.   Комісія  визначає  технічний  стан  житлового  комплексу  та  складає  акт  приймання – передачі згідно з Додатком №3 до цього Порядку, затвердженого постановою  кабінету   Міністрів  України   від  11.10.2002р.   № 1521.     До   акту  додається технічна документація: 

     -  план-схема території, яка прибирається КП «Комунальник »; 

      -  технічний паспорт будинку (інвентарна справа); 

      -  акт приймання в експлуатацію; 

      -  плани зовнішніх мереж в разі знаходження їх на балансі «Комунальник »; 

      -  схеми   внутрішньобудинкових       мереж    централізованого    постачання  холодної та гарячої води, водовідведення, електропостачання, централізованого  опалення тощо; 

      -  виконавчі   креслення   контурів   заземлення   (для   споруд,   які   мають  заземлення); 

      -  акти технічного огляду, при наявності; 

      -  протоколи виміру опору ізоляції електромереж при наявності; 

      -  протоколи огляду системи вентиляції. 

 

  1. Прибудинкова       територія   передається  безоплатно   у   користування   об'єднанню     з   подальшим   оформленням   права  власності на неї, в установленому законодавством порядку, для використання в  господарських цілях. 

 

  1.  7. Під  час  проведення  прийому-передачі  житлового  комплексу     або  його  частини,    КП «Комунальник»     з’ясовує    з  постачальними      організаціями  (виконавцями)      житлово-комунальних       послуг    питання     стосовно     стану  технічного обладнання багатоквартирного будинку та відповідної документації,  які  необхідні   для   забезпечення    санітарно-гігієнічних    умов   та  безпечної  експлуатації    квартир   (загальні   будинкові    мережі      водо-,   газо-, 

електропостачання,   обладнання  протипожежної  безпеки, вентиляційні канали та канали для димовидалення,  центральних     розподільних    щитів    електропостачання,     а  також   елементи  

благоустрою  території.    Оформляється  трьохсторонній  акт  стану  технічного обладнання  і  наявності  документації  між  передаючою       (КП «Комунальник»),  приймаючою  сторонами  (ОСББ)  та  постачальником  (виконавцем)  відповідних  послуг.  У  випадку зауважень з боку надавача послуг щодо стану технічного обладнання, відповідальність за усунення недоліків покладається на  КП «Комунальник».  

  1. Кожній   із   сторін,   що   бере   участь   у   прийманні-передачі,   надається  примірник     акта    приймання-передачі,      підписаний     членами     комісії   та  затверджений керівництвом кожної сторони (підписи скріплюються печаткою).  Датою передачі житлового комплексу або його частини  з балансу на баланс є  дата підписання акта приймання-передачі. 
  2. На  підставі  рішення  виконавчого  комітету  міської  ради  “Про  передачу  житлового   комплексу   на   баланс   ОСББ”   та   підписаного   акту   приймання- передачі    голова   об'єднання    укладає    договори    про   надання     послуг   з  відповідними  надавачами  послуг (житлово-комунальних,електро-газопостачання) .    Надавачі  житлово-комунальних  послуг   в  тижневий  термін  від  дати  звернення  голови  ОСББ  забезпечують  оформлення  договору на постачання відповідної послуги. 

   10.Міська рада ,на   підставі   прийнятого   рішення  виконкому  міської  ради  “Про  передачу  житлового  будинку  на  баланс  ОСББ”  вносить    відповідні    зміни    в   перелік    об’єктів   комунальної     власності  територіальної громади м. Перечин. 

 

 

   

Керуюча справами                                                                               Є.М. Гафіянич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2  до рішення 

                                                                                                             виконкому Перечинської  міської ради 

                                                                                      від  20 грудня 2016 року № 150   

Протокол

загальних зборів мешканців будинку № ____  вул. _________________

від _________________  20__        р.

 

Присутні _____ мешканців 

 

Порядок денний:

  1.   Прийняття житлового комплексу на баланс та обслуговування об'єднання  співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ). 
  2.   Укладання    договорів  про  надання  послуг  з  відповідними  надавачами послуг. 
  3.     Слухали: 

інформацію   голови   об’єднання   щодо   прийняття   житлового   комплексу   на  баланс та обслуговування об’єднання . 

Виступили: _________________________________________________________ 

 

Голосували : 

“За”          - _____ осіб; 

“Проти”       - _____ осіб; 

 

Вирішили:  

Затвердити   бажання   мешканців   щодо   прийняття   житлового   комплексу   на  баланс та обслуговування об'єднання. 

 

  1.     Слухали: 

інформацію голови об’єднання щодо укладання  договорів про надання послуг з  відповідними надавачами послуг. 

Виступили: _________________________________________________________ 

Голосували : 

“За”          - _____ осіб; 

“Проти”       - _____ осіб; 

Вирішили:  

Затвердити     питання     щодо    укладання       договорів    про    надання    послуг    з відповідними надавачами послуг. 

Підписи мешканців: 

(№ кв.)              (за/проти)                               (ПІБ)               (підпис) 

(№ кв.)              (за/проти)                               (ПІБ)               (підпис) 

(№ кв.)              (за/проти)                               (ПІБ)               (підпис) 

 

Керуюча справами                                                                               Є.М. Гафіянич

 

 

 

Додаток № 3 до рішення 

                                                                                                             виконкому Перечинської  міської ради 

                                                                                      від  20 грудня 2016 року № 150

   

 

                                                                                                            Перечинському міському голові 

                                                                                                             Погоріляку І.М.

 

                                                                                    Голови ОСББ “(назва ОСББ” )

                                                                                                             вул. __________ буд. № __, кв.__ 

 

                                                                                                  тел. _______________ 

 

                                                                    Заява 

 

      Відповідно   до   ст.   11   Закону   України   “Про   ОСББ”   від   29.11.2001р.  № 2866-ІІІ  та  Порядку  передачі  житлового  комплексу  або  його  частини  з  балансу на баланс, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від  11.10.2002р. № 5121 та протоколу зборів членів ОСББ “(назва ОСББ)” від (дата)  просимо  Вас  розглянути  питання  щодо  передачі  житлового  будинку  №    по  вул. Ужанській  на баланс ОСББ “(назва ОСББ) ”. 

 

 

 

 (дата)                                                 Голова ОСББ “_____________________”                            ________ 

 

                                               (назва ОСББ)                               (підпис) 

 

 

 

  

Керуюча справами                                                                  Є.М. Гафіянич

 

 

 

 

 

 

Додаток № 4  до  рішення 

                                                                                                             виконкому Перечинської  міської ради 

                                                                                      від  20 грудня 2016 року № 150

 

 

                               Акт прийому-передачi інженерного обладнання 

 

Обладнання (предмет) __________________________________________________________ 

 

на будинку ___________________________________________________________________. 

 

                                                   ( поштова адреса) 

м. Перечин                                                                     ”___” __________ 20__ р.  

 

Ми, що нижче підписалися представники: 

 

 від передаючої сторони “ _______________________ ” в особі_________________________ 

 

                                  (назва підприємства)                               (посада ПІБ) 

 

від постачальної організації “ ____________________” в особі__________________________ 

 

                                           (назва підприємства)                               (посада ПІБ) 

 

від приймаючої сторони ОСББ ”__________________” в особі___________________________ 

 

                                           (назва ОСББ)                                       (посада ПІБ) 

 

склали цей акт, на підтвердження того, що __________________________________ передав, а 

 

                                                            (назва підприємства) 

 

ОСББ ”______________________” в присутності представника                        надавача     послуги     прийняв 

 

                 (назва ОСББ)  

______________________________________________________________________________ , 

 

                                                   (назва інженерного обладнання) 

 

у технічно справному стані. Разом з лічильником  № ___________, показники __________, 

 

рік випуску _____ пломба № _____ від _______, без ушкоджень, у технічно справному стані. 

________________________________________________________________________________ 

                                                   (додаткове обладнання)

Цей акт складено у 3-х примірниках по одному для кожної із сторін, що його підписали. 

Обладнання 

________________________________________________________________________________ 

                                                   (назва інженерного обладнання)

 передається для використання за призначенням, а саме: 

______________________________________________________________________________ 

У  випадку  наявності  заперечень  і  зауважень,  останні  вказують  на зворотній  стороні  акту  на  всіх примірниках. 

 

”___” __________ 20__ р.  

 

   Представник з боку передаючої сторони: 

 _________________________                   _________            _________________ 

   (посада)                                             (підпис)                     (ініціали та прізвище) 

 

  М.П. 

 Представник з боку передаючої сторони: 

   ________________________         _______                     __________________ 

 

         (посада)                                  (підпис)                          (ініціали та прізвище) 

 

М.П. 

  Представник з боку приймаючої сторони: 

  ________________________             ________         __________________ 

 

      (посада)                                          (підпис)             (ініціали та прізвище) 

 

М.П. 

 

 

Керуюча справами                                                                   Є.М Гафіянич

 

                                                                                                                                        

Додаток № 5  до рішення 

                                                                                                             виконкому Перечинської  міської ради 

                                                                                      від  20 грудня 2016 року № 150

 

АКТ

приймання-передачі житлового комплексу

або його частини з балансу на баланс

 

 

Комісія у складі: 

 

________________________________________________________________________________ 

 

________________________________________________________________________________ 

 

________________________________________________________________________________ 

 

________________________________________________________________________________ 

 

 

 

"___" ____________ 20_ р.  провела обстеження активів житлового комплексу (його частини)  

 

 

 

за адресою _____________________________________________________________________, 

 

що передається з балансу _________________________________________________________ 

 

                            (назва установи, що передає житловий комплекс)  

 

на баланс _______________________________________________________________________, 

 

               (назва підприємства, установи, організації, що приймає  житловий комплекс)  

 

 

 

і встановила:  

 

активи житлового будинку мають такі показники:  

 

  1. Загальні відомості  

 

Рік введення в експлуатацію _______________________________________________________ 

 

Матеріали стін __________________________________________________________________ 

 

Матеріали покрівлі__________________________         площа  _____________________ кв. метрів  

 

Група капітальності ______________________________________________________________ 

 

Кількість поверхів _______________________________________________________________ 

 

Об'єм будівлі    _______________________________________________________              куб. метрів  

 

Кількість сходових кліток     _______________________________________________________ 

 

Дата проведення останнього капітального ремонту        ________________________________ 

 

 

 

  1. Відомості  про  площу  житлового комплексу (його частини), кв. метрів  

 

Площа забудови _________________________________________________________________ 

 

Загальна площа будинку (частини будинку)__________________________________________ 

 

Житлова площа квартир ___________________________________________________________ 

 

Загальна площа квартир ___________________________________________________________ 

 

Загальна площа допоміжних приміщень _____________________________________________ 

 

у тому числі, кв. метрів:  

 

сходові клітки ___________________________________________________________________ 

 

вестибюлі _______________________________________________________________________ 

 

позаквартирні коридори ___________________________________________________________ 

 

колясочні _______________________________________________________________________ 

 

комори _________________________________________________________________________ 

 

сміттєкамери ____________________________________________________________________ 

 

горища _________________________________________________________________________ 

 

підвали _________________________________________________________________________ 

 

шахти і машинні відділення ліфтів __________________________________________________ 

 

інші технічні приміщення _________________________________________________________ 

 

Кількість квартир у будинку (частині будинку)       _____________________________________ 

 

у тому числі, кв. метрів:  

 

однокімнатних      __________        загальною площею            __________________________ 

 

двокімнатних       __________        загальною площею            __________________________ 

 

трикімнатних       __________        загальною площею            __________________________ 

 

чотирикімнатних __________           загальною площею            __________________________ 

 

п'ятикімнатних і більше     __________         загальною площею            ___________________ 

 

Кількість мешканців         _________________________________________________________ 

 

 

 

  1. Облаштування житлового комплексу (його частини)  

 

Водопроводом       _________________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж __________________________________ метрів  

 

Каналізацією _____________________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж __________________________________ метрів  

 

Центральним опаленням ___________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                ____________________________ метрів  

 

   у тому числі:  

 

від власної котельні        __________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною мереж         ___________________________________________________ метрів  

 

від групової котельн        __________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                 ___________________________ метрів  

 

від ТЕЦ            _________________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                ____________________________ метрів  

 

Опаленням від поквартирних котлів, печей тощо            ___________________________ 

 

квартир  

 

Гарячим водопостачанням               __________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                 ___________________________ метрів  

 

   у тому числі:  

 

від колонок        _________________________________________________________ квартир  

 

від місцевої котельні        _________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                 ___________________________ метрів  

 

від ТЕЦ            _________________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                ____________________________ метрів  

 

Електроосвітленням           _________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                 ___________________________ метрів  

 

Газопостачанням              _________________________________________________ квартир  

 

   з довжиною внутрішньобудинкових мереж                 ___________________________ метрів  

 

Стаціонарними електроплитами          __________________________________________ квартир 

 

Газовими плитами            __________________________________________________ квартир  

 

Ліфтами            _________________________________ одиниць, у тому числі  

 

підключеними  

 

до об'єднаних диспетчерських систем            _________________________________ одиниць  

 

Сміттєпроводами              _________________________________________________ одиниць  

 

   з довжиною стволів        ___________________________________________________ пог. м  

 

Замково-переговорними пристроями               __________________________________ під'їздів  

 

Найбільше теплове навантаження: 

 

на опалення        ___________________________________________________________ Г/кал  

 

на гаряче водопостачання              ____________________________________________ Г/кал  

 

на вентиляцію               ____________________________________________________ Г/кал  

 

  1. Вартість активів             _____________________________________________________ 

 

Первісна (переоцінена) вартість житлового комплексу (його частини) 

 

________________________________________________________________________ гривень.  

 

Знос (амортизація)  будинку  (на  перше  число  місяця,  в   якому здійснюється передача  

 

житлового комплексу або його частини) станом на                ___ ___________ 20 _ року ______ грн.  

 

 

 

  1. Благоустрій прибудинкової території  

 

Кількість дерев та чагарників             _________________________________________ одиниць  

 

Площа газонів та квітників                ________________________________________ кв. метрів  

 

Площа асфальтових покрить                 ________________________________________ кв. метрів  

 

Площа прибудинкової території             ________________________________________ кв. метрів  

 

Інші відомості про домоволодіння          _________________________________________________ 

 

_______________________________________________________________________________ 

 

_______________________________________________________________________________ 

 

 

 

  1. Наслідки  огляду  та  випробувань елементів житлового комплексу (його частини)  

 

_______________________________________________________________________________ 

 

_______________________________________________________________________________ 

 

Разом із житловим  комплексом  (його  частиною)  передається  така технічна документація:  

 

   технічний паспорт на будинок  

 

   плани поверхів  

 

    схеми інженерного обладнання,  

 

   у тому числі:  

 

    - холодного та гарячого водопостачання  

 

    - каналізації  

 

    - теплопостачання  

 

    - електропостачання  

 

    - газопостачання  

 

      домові книги  

 

     інше____________________________________________________________________________ 

 

             (перелік документів) 

 

________________________________________________________________________________ 

 

 

 

Голова комісії  

 

_________________________           ________________        ____________________________________ 

 

                           (посада)                   (підпис)                         (ініціали та прізвище)  

 

Члени комісії:  

 

_________________________           ________________        ____________________________________ 

 

                          (посада)                   (підпис)                         (ініціали та прізвище)  

 

_________________________           ________________        ____________________________________ 

 

                           (посада)                   (підпис)                         (ініціали та прізвище)  

 

"___" ________________ 200_ р.  

 

Від підприємства,    установи,   організації,   з   балансу   якої передається житловий  

 

комплекс або його частина  

 

Керівник ____________________  ____________               _____________________________________ 

 

                  (посада)                   (підпис)                            (ініціали та прізвище)  

 

 

 

МП  

 

 

 

Від об'єднання співвласників багатоквартирного будинку  

 

Представник правління                                              ________  __________________ 

 

                                                                        (підпис)     (ініціали та прізвище)  

 

МП  

 

 

 

      Керуюча справами                                                            Є.М. Гафіянич

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  20 грудня 2016 року  № 151                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                м.Перечин

 
Про надання дозволу на

переведення дачного(садового) будинку

у жилий будинок

 

            На виконання статті 30 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 321 «Про затвердження Порядку переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки», розглянувши заяву жителя м. Ужгород, вул. Єньківська, 27/14 Жиркова Дмитра Юрійовича, виконком міської ради 
 
В И Р І Ш И В:

 

  1. Дати дозвіл Жиркову Д.Ю. на переведення дачного (садового) будинку, що знаходиться за адресою м. Перечин, вул.Партизанська, 37 у жилий будинок, що належить йому на підставі договору купівлі - продажу від 27 липня 2015 року та відповідно до висновку про відповідність даного будинку державним будівельним нормам від 3 листопада 2016 року є придатним для проживання в ньому.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Перечинської міської ради Гафіянич Є.М.

 

  

 

Міський голова                                                                          І.М. Погоріляк

Дата публікації: 23.12.2016р.

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 грудня  2016 року  №   152                                                                                                                                                                                   

      м.Перечин                                     

                               

Про видачу дублікатів свідоцтв про

право власності на нерухоме майно

за  адресою: м.Перечин, вул. Ужанська

(Червоноармійська), 33 та на «Спортивний

Комплекс «Зоря», що знаходиться за адресою

м. Перечин, вул. Ужгородська (Жовтнева), 110 А

     Керуючись ст.30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши заяву директора ТОВ «Перечинський «Стеатит» Я.Л. Козича щодо видачі дублікатів свідоцтв про право власності на об’єкти нерухомого майна, що знаходяться за адресою: м. Перечин, вул. Ужанська (Червоноармійська), 33 та за адресою м. Перечин, вул.Ужгородська, 110 А, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Втрачене свідоцтво про право власності на будівлі під літ. А, А’,В,Г, Д,Е, Ж, З, З’,І, К,Л,М,О,П,У,У’, Ф,Х,Є,Ш що знаходяться за адресою:  м. Перечин, вул. Ужанська (Червоноармійська),33, і належать на праві колективної форми власності відкритому акціонерному товариству «Стеатит» , яке видане виконавчим комітетом Перечинської селищної ради від 20 серпня 2003 року вважати таким, що втратило чинність.
  2. Втрачене свідоцтво про право власності на « Спортивний комплекс «Зоря», що знаходиться за адресою: м. Перечин, вул. Ужгородська (Жовтнева),110 А, і належать на праві приватної форми власності відкритому акціонерному товариству «Стеатит», яке видане виконавчим комітетом Перечинської міської ради від 4 вересня 2007 року вважати таким, що втратило чинність.
  3. Видати директору ТОВ «Перечинський «Стеатит» Я.Л. Козичу дублікати свідоцтв про право власності на відповідні об’єкти нерухомого майна взамін втрачених оригіналів.

Міський голова                                                  І.М. Погоріляк