СОЦІАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА КАМПАНІЯ "СТРИВАЙ!"

Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді "Traffic Challenge" запускає соціальну рекламну кампанію під назвою "Стривай!" на підтримку популяризації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB - перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху). Цей освітній проект реалізується у співпраці з Патрульною поліцією України, та фінансується в тому числі Урядом Канади в рамках проекту РТАР.
Соціальна інформаційна кампанія "Стривай!" - це 5 анімаційних музичних роликів про 5 головних факторів ризику в ДТП, які в Україні та світі є найпоширенішими. Зазначені відеоролики доступні для перегляду за посиланнями нижче.
Мета соціальної кампанії – інформування населення про прості, але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП.
Проект реалізується в рамках 10-річчя дій безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої КМУ 14.06.2017 року.
- Соціальна реклама Стривай. Автокрісла https://www.youtube.com/watch?v=Bw-iFDaKJXE

- Соціальна реклама Стривай. Використання мотошоломів https://www.youtube.com/watch?v=k2b18am1j8w

- Соціальна реклама Стривай. Водіння напідпитку https://www.youtube.com/watch?v=ZFTZyZ8ehLM

- Соціальна реклама Стривай. Паски безпеки https://www.youtube.com/watch?v=JsUcUC0_FXk

- Соціальна реклама Стривай. Перевищення швидкості https://www.youtube.com/watch?v=uf4wtmFPk2k