Проведення державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна

Проведення державної реєстрації права власності

на новозбудований об’єкт нерухомого майна

 Для державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна відповідно до Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджено постановою Кабінету Міністрів України №1127 від 25.12.2015 року подаються:

1) документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

2) технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

3) документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси (крім випадків надання відомостей про кадастровий номер земельної ділянки, на якій розташований індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинки);

- в окремих випадках:

4) письмова заява співвласників про розподіл часток у спільній власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, що перебуває у спільній частковій власності);

5) договір про спільну діяльність або договір простого товариства (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, будівництво якого здійснювалось у результаті спільної діяльності).

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів.

Документи, що подаються для державної реєстрації прав, повинні відповідати вимогам, встановленим цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Не розглядаються документи з підчищеннями або дописками, закресленими словами та іншими не обумовленими в них виправленнями, заповнені олівцем, з пошкодженнями, що не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст, а також оформлені з порушенням вимог законодавства.

 Cтаттею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» №1952-IV від 01.07.2004 року передбачено, що за державну реєстрацію  права власності справляється адміністративний збір:

- у строк, що не перевищує п’яти робочих днів  у розмірі  - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати, що становить 140 грн;

- у строк 2 робочі дні - 1 мінімальна заробітна плата – 1380 грн.;

- протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 5 мінімальних заробітних плат – 6890 грн.

Розмір плати за надання інформації з Державного реєстру прав та порядок її використання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №1127 від 25.12.2015 року встановлено розмір плати за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

  • за надання інформації у паперовій формі — 0,025 розміру мінімальної заробітної плати – 34 грн.;
  • за надання інформації в електронній формі — 0,0125 розміру мінімальної заробітної плати – 17 грн.;
  • за надання інформації адвокатам, нотаріусам та їх помічникам (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно — 0,04 розміру мінімальної заробітної плати 55 грн.

Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому така інформація отримується, округлюється до гривні.

Просимо звернути увагу на те, що заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень не приймається за відсутності документа, що підтверджує оплату послуг, та у разі внесення відповідної плати не в повному обсязі.

За консультацією щодо державної реєстрації прав власності та їх обтяжень звертайтесь до державного реєстратора Бреньо Любов Василівни за адресою: м. Перечин, пл. Народна, 16, каб.104, тел.2-20-01.