Мешканці Закарпаття, у разі порушення їх прав, можуть звертатися до громадської приймальні Уповноваженого

Незважаючи на продовження особливого режиму роботи в умовах загальнонаціонального карантину, мешканці Закарпаття, у разі порушення їх прав, можуть звертатися до громадської приймальні Уповноваженого   

 

Для забезпечення ефективної діяльності Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та доступності здійснення особистого прийому громадян у Закарпатській області діє регіональна громадська приймальня Уповноваженого з прав людини/громадські приймальні.

У зв’язку з прийняттям постанови КМУ від 20 травня 2020 р. № 392, на території Закарпатської області продовжено дію карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211.

Проте, незважаючи на особливий режим роботи Офісу Омбудсмана в умовах загальнонаціонального карантину, мешканці області мають можливість й надалі звертатися до регіональної громадської приймальні Уповноваженого в Закарпатській області у разі порушення їх прав.

Звернутися з письмовим зверненням можливо:

- поштою (на адресу: пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88008);

- на електронну пошту: pred.zakarpattya@ombudsman.gov.ua (інформацію про порядок надання електронного звернення розміщено на офіційному сайті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (розділ «Заявнику»);

- з метою оперативного реагування на порушення прав і свобод людини і громадянина ви можете зателефонувати до громадської приймальні Уповноваженого в Закарпатській області (тел. 063-516-02-83) та на гарячу лінію Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (тел. 0800501720).